ÅNGERRÄTT, RETUR & BYTE

Att byta eller lämna tillbaka en vara är enkelt. Hos oss har du alltid 30 dagars bytes- och returrätt från det att du hämtat ut ditt paket. Villkoret är förstås att du inte har använt produkten, att den är i oskadat skick samt har alla etiketter kvar. Observera att trosor ej kan bytas eller returneras pga hygienskäl.

 

GÖR SÅ HÄR:

Vid byte/retur har du två valmöjligheter. Antingen frankerar du och postar in din vara till oss själv eller så använder du returfraktsedeln som medföljer din beställning. Väljer du att använda din returfraktsedel kostar den 45 kr, vilket senare dras av från ditt returnerade belopp vid returhanteringen. Paket med returfraktsedel lämnas in på valfritt DHL ombud.  Om du väljer att skicka in dina varor själv till oss ska de skickas till följande adress: 

Yummy Mummy Sverige AB
Björndalsvägen 39
135 69 Tyresö

I båda fallen använder du den bifogade retursedeln och beskriver ditt ärende. Glöm inte att fylla i ditt ordernr. 

Vid byte skickar vi din nya vara till dig kostnadsfritt så fort vi fått in ditt paket (gäller endast Sverige). Tänk på att det kan ta upp till två veckor innan vi har hunnit behandla ditt byte/retur. Men sjävklart så jobbar vi så snabbt vi kan. Märk ditt returpaket med namn och ordernummer på utsidan så går behandlingen av ditt ärende fortare.

Observera att du som kund är ansvarig för leveransen av ditt retur/bytespaket till oss. Kommer paketet bort på vägen är du som kund ekonomiskt ansvarig. Vid högt värde på innehållet föreslår vi därför att du använder den medföljande returfraktsedeln som gör att paketet blir spårbart.

Om möjligt var vänlig och återanvänd den ursprungliga fraktpåsen. 

 

ÅTERBETALNING / JUSTERING AV FAKTURA

Har du betalat med kreditkort sker återbetalning till det kort som användes vid köptillfället. Har du betalat via Klarna justerar vi din faktura/ditt konto efter det att vi fått tillbaka varan.

Om du väntar på att få din bytesvara och din faktura håller på att gå ut: gå till Mitt Klarna och logga in med ditt mobilnummer eller din epostadress. Där kan du själv flytta fram förfallodatumet 10 dagar kostnadsfritt, se din köphistorik och hantera dina fakturor.

Om ditt ärende tagit extra lång tid (om du exempelvis har bytt varor ett flertal gånger) och dessa extra 10 dagar inte räcker: betala fakturan för att slippa påminnelseavgift. Så fort ditt ärende är behandlat uppdaterar vi din faktura så att din betalning stämmer överens med de varor du köpt, alternativt betalar tillbaka dina pengar.

Produkter
Övrigt
   

Drift & produktion:  Wikinggruppen